HOUSE>
TECHNO>
DRUM'N'BASS>
HIP HOP>
HEADZ>
ELEKTRO>

#980820

Milé dámy, milí páni, už po 25-y krát sa stretávame v relácii Fashion news, ktorá je zároveň aj poslednou prázdninovou. Preto sa dnešné informácie budú týkať ešte letnej módy, keďže letné kolekcie stále možno vidieť na našich uliciach.

  • Módni návrhári sa pri tvorbe letných kolekcií nechali inšpirovať príťažlivosťou neustále sa meniacich ženských látok – priesvitných alebo lesklých s kvetinovou potlačou. Srdce módy jednoducho zaujala zvodná krása v nevinnom snehobielom prevedení a v jemných pastelových farbách. Šaty značky Dolce & Gabbana prekypujú prírodou. Môžete na nich vidieť potlačené vtáčiky, motýle alebo včielky. Dior vo svojich modeloch využíva veľa čipiek, riasenia a čo sa kvetov týka, uprednostňuje ruže.
  • Módni návrhár Isaac Mizrahi sa vyjadril, že vytvárať modely súčasnosti je jeho prácou. To však neznamená, že by sa nemohol „pohrať“ s minulosťou. Vo svojej letnej kolekcii využil prvky gréckych a rímskych ranných kultúr. „Celou ideou bola snaha obnoviť zvyšky tohto obdobia, pretože som ním doslova očarený“ vyznal sa Mizrahi. „Využil som množstvo jemne prepracovaných látok a miešanie rôznych vecí, napríklad do šiat, ktoré majú v sebe high – tech look som vmiešal prvky antiky. Nie je to romantická alebo znovuoživená kolekcia, je to jednoducho kolekcia dneška.“
  • Francúzski námorníci sa preslávili prinajmenšom svojím tričkom. Značka „námornícke“ je dôverne známa snáď každej žene. Tričká, plavky, či šaty okúzľujú námorníckou sviežosťou a vitalitou. Námornícke prvky obľubuje aj známy módny návrhár Jean Paul Gaultier. Kombinácia námorníckej modrej a bielej sa výborne hodí na množstvo príležitostí – na piknik, do supermarketu, do kina alebo do práce.
  • Calvin Klein, Ralph Lauren, Chanel, či Versace – to je len zopár z množstva módnych návrhárov, ktorí vo veľkom využívajú transparentné, oslnivé a nápadné materiály, blýskavé výšivky, čipky a koráliky. Čo takto si nechať na víkend zmeniť svoj vzhľad? Priesvitná strieborná blúzka, oslňujúce topánky, slnečné okuliare, žiarivý make up – a superlook je hotový.
  • Existuje 10 klasických vecí, ktoré by nemali chýbať v šatníku žiadnej ženy. Spomenieme aspoň niekoľko z nich. Plisovaná sukňa – na mólach sme ju mohli vidieť už viackrát a nechýba ani na tých súčasných. Jej výhodou je skutočnosť, že ju môžu nosiť mladšie aj staršie ženy. Ďalšou neodmysliteľnou súčasťou garderóby je biela blúzka – hodí sa tak k večerným šatám, ako aj k džínsom. Malé čierne, ako nazvala čierne spoločenské šaty Coco Chanelová, už azda nechýbajú v šatníku žiadnej z nás. K ďalším malým nevyhnutnostiam najmä prichádzajúceho chladnejšieho počasia patrí pletený sveter. Kožená sukňa – je najelegantnejší spôsob nosenia kože, zvlášť ceruzkový strih vytvára parížsky šmrnc. Plášť – je perfektnou alternatívou kabáta, keď nie je veľmi zima. No a napokon supermoderné, veľmi dlhé nohavice tuláckeho výzoru – tzv. pohodlný štýl.
  • Fleur de Santé ponúka modernú dámsku toaletnú vodu s tajomným názvom WHISPER. Je to šepot vo vetre, šumenie lístia v čarovnom lese i okamih mágie. Sviežosť hlavy vône je tvorená tangerínkou, limetkou a bergamotom, v srdci cítiť jazmín, konvalinku a fialku a základom vône je santalové drevo, vanilka a pižmo.
  • Máme tu novinku aj pre tie najnáročnejšie ženy. Nový farebný lesk na pery COLOUR GLOSS od Lancome v novovytvorených farebných odtieňoch (5 svetlých a 5 tmavých), ktoré sú v súlade s existujúcimi kontúrkami a lakmi na nechty. A aké sú jeho výhody? Dlho vydrží, dobre kryje a súčasne udržiava pery dokonale lesklé ako krátko po jeho nanesení.
  • Mnoho žien má starosti s pribúdajúcimi vráskami okolo očí. Na tento problém má odpoveď Sans Soucis, ktorí prišli na trh s výživným spevňujúcim očným krémom FIRMING EYE CREAM extra rich. Zloženie – avokádový olej, rastlinné extrakty a trojica vitamínov A, E a H sľubuje zlepšenie elasticity zrelej pleti už po 14 dňoch pravidelnej aplikácie ráno a večer.
  • Nachvíľu sa poďme venovať záľubám. Slávni módni návrhári (okrem vymýšľania rôznych kreácií a modelov) ich majú takisto, ako aj obyčajní ľudia. Napríklad Paco Rabanne je vášnivým astrológom, japonský návrhár Kenzo miluje cestovanie (medzi jeho najobľúbenejšie krajiny patrí Bali, Keňa, Turecko, Grenada a Taliansko), Christian Lacroix s obľubou sleduje býčie zápasy a Hubert de Givenchy venuje s láskou všetok voľný čas svojim záhradám.
  • 4711 Original Eau de Cologne zaznamenala od začiatku veľmi rýchlo nezvyčajný úspech. Dostala niekoľko ocenení na svetových výstavách a kongresoch. Mulhensova firma bola menovaná dvorným dodávateľom na dvory mnohých kráľov a princezien a medzi zákazníkmi bol dokonca aj ruský cár, Johann Wolfgang von Goethe a princ z Walesu. Popularita Eau de Cologne stále narastala, objemy predaja sa zvyšovali a trhová sieť sa zväčšovala. Dnes sa 4711 vyváža do viac ako 60. krajín.
  • Monserrat Caballé je prvá diva klasiky, ktorá siaha po miliónoch z reklamy. Jej najnovšie CD je označené logom 4711 a v Kolíne nakrútila Tv spot pre kolínsku vodu. Jej ochota robiť reklamu práve pre kolínsku spočíva vo viac ako 40- ročnej náklonnosti k tejto „osviežujúcej vode“, ktorej, ako sama priznala, spotrebovala už obrovské množstvo (cca 6 litrov ročne).

A tu je sľúbená súťaž. Tí, ktorí sa zapoja, budú mať možnosť získať originálnu kolínsku vodu 4711 od firmy Cosmopolitan Cosmetics. Napíšte nám správnu odpoveď na otázku: Ktorá diva klasiky prezentuje kolínsku 4711?

Staršie fashion news
Fashion News #980820
Fashion News #980617
Fashion News #980610