HOUSE>
TECHNO>
DRUM'N'BASS>
HIP HOP>
HEADZ>
ELEKTRO>


Reklamna
kampan
radia
ragtime
napadnuta
slobodou
zvierat!

#980610

  • Zamestnaná žena nielen chce, ale aj musí byť vkusne oblečená. V dnešnej dobe má dostatok možností kráčať s aktuálnou módou. Najdôležitejšie však pri výbere šiat je skutočnosť, či sa jej hodia a či sa v nich cíti dobre. Máme tu zopár tipov svetových módnych návrhárov pre pracujúce ženy na nadchádzajúcu letnú sezónu. Podľa Giorgia Armaniho sa šatník zamestnanej ženy toto leto bude niesť v znamení nohavicových kostýmov. Môžu byť z ľahkej vzdušnej látky, vo vypasovanej línii, nohavice širšie alebo klasické. Dopĺňa sa bižutériou alebo šatkou. Karl Lagerfeld uprednostňuje pre zamestnanú ženu dlhé šaty alebo sukňový kostým s dĺžkou po kolená a vypasovaným sakom.
  • Domenico Dolce a Stefano Gabbana nadovšetko vyzdvihujú ženskosť. Odporúčajú mäkké šaty z kašmíru alebo z úpletu, elegantné dlhé sako v spojení s úzkou sukňou a predovšetkým šaty - a nie nohavice. No a napokon Valentino odporúča pre pracujúcu ženu na leto nohavicový kostým z hodvábu sivej alebo čiernej farby s bielymi doplnkami.
  • Najväčším hitom tohtoročného horúceho leta sú najmä pre mladé dievčatá ľahučké šaty pripomínajúce kombiné. Najlepšie vyniknú z umelého hodvábu s prestrihom na prsiach, samozrejme so špagetovými ramienkami.
  • Úspechmi ovenčenými módnymi návrhármi nie sú len muži, ale aj ženy. Medzi najtalentovanejšie módne návrhárky druhej polovice tohto storočia patrí napríklad Viviene Westwoodová. Hoci táto dáma bude mať o tri roky 60, v hlave nosí stále veľa nápadov na nové módne výtvory a cíti sa absolútne fit. A čomu, respektíve komu vďačí za svoj skvelý výzor? Vraj svojmu zákonitému a drahému manželovi, pánovi Westwoodovi, ktorý má len niečo cez 30 rokov.
  • Ak si myslíte, že topmodelky nemajú problémy s vlasmi, ste na omyle. Napr. Cindy Crawfordovej robia starosti rozdvojené a lámavé konce na jej dlhých, rokmi farbených vlasoch. Preto si po každom umytí nanesie na vlasy kašičku z piatich lyžíc oleja z aloe a jedného vaječného žĺtka. Rovnomerne si ju vmasíruje do vlasov a nechá pôsobiť, pričom si vlasy zabalí do igelitu. Potom si ich zmyje regeneračným šampónom, ktorý obsahuje proteíny, keratíny a ceramidy, ako aj vitamíny.
  • Topmodelka Laetitia Castalová verí najmä kakaovému maslu, ktoré si po umytí nanesie na vlasy a nechá 10 minút pôsobiť. Potom si vlasy dobre šampónom umyje. Keďže má tmavé vlasy, na jar si ich umýva v žihľavovom extrakte.
  • Renato Balestra, významný taliansky módny dizajnér, pomenoval svoj dámsky parfém podľa vraj najobľúbenejšieho kovu žien - zlata. Vôni dal meno ORO a určil ju náročným a elegantným ženám. Je to diskrétna, no pritom vášnivá a zvodná, živá a krištáľovo čistá, jemne korenistá vôňa s ovocnými podtónmi. V srdci prechádza do kvetinovej záhrady z bulharskej ruže, pelargónie, koriandra a konvalinky. Nakoniec zaznievajú teplé tóny vzácnych drevín: pačuli a dubovej kôry.
  • Dobrý púder je pre ženu naozaj neoceniteľná zbraň. Máloktorá z nás má totiž pleť vyretušovaných tváričiek z reklamných kampaní kozmetických firiem. CHRISTAN DIOR uviedol na trh nový práškový a kompaktný púder DIORLIGHT v troch odtieňoch. Je jemný, priehľadný, ľahký, žiarivý, a predsa dokonalý. Povedané slovami básnika: "Dotyk poetickej elegancie".
  • Firma Wella prišla na trh s vlasovou novinkou - BUNGEE GUM. Ide o modelovací stylingový krém s pružným efektom, ktorý sa používa na zvýraznenie jednotlivých pramienkov alebo celých partií vlasov. Takto upravený vlas má nesmiernu elasticitu, po stlačení alebo iných zmenách sa vráti do tvaru, ktorý bol stylingom vytvorený. Podobne ako ostatné prípravky radu High Hair obsahuje aj BUNGEE GUM multiaktívnu ochrannú formulu, provitamín a UV filter.
  • Levi - Strauss & Company použili vo svojej prvej reklamnej kampani s novou agentúrou, TBWA Chiat/Day hru s menami. Počas májového weekendu bolo vyvesených viac ako 20.000 bielych bilboardov s nápismi: "Calvin ich nosil, Tommy ich nosil aj Ralph ich nosil." Mysleli tým samozrejme krstné mená špičkových módnych návrhárov."Je to každopádne zaujímavé" povedal na margo reklamy Calvin Klein. "Som veľmi poctený, že ma spomínajú v ich novej reklame, pretože majú pravdu, naozaj som nosil džínsy ich značky. Ale musím povedať, že dnes je väčšia možnosť výberu" dodal Klein. Levi´s takisto naplánovali množstvo akcií po celom svete pri príležitosti osláv 125. výročia vynájdenia modrých džínov práve Levi Straussom. Okrem iných sa 20. mája uskutočnila party na Coney Islande a tiež módna prehliadka a koncert spojený s party v Tokyu.
Nezabudnite si naladiť svoje rádiá o týždeň v stredu (17.6.1998), kedy opäť vyhlásime telefonickú aj korešpodenčnú súťaž o parfémy. Zapojiť sa do nej budete môcť aj prostredníctvom tejto internetovskej stránky. Krásne prežitie týždňa Vám praje Martina.
FeedBack

Staršie fashion news
Fashion News #980527
Fashion News #980603